Upoznajmo se ...



Zdravo,


ja sam Maja Milenković-Astaloš. Po zanimanju sam nutricionista i dijetetičar. Završila sam Višu medicinsku školu u Beogradu 1995.g. na odseku Viši dijetetičar - nutricionista. Diplomirala sam na temu MAKROBIOTIKA U ISHRANI, sa ocenom 10 (deset). 


  Posle škole zaposlila sam se  na Institutu za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma, Kliničko-bolničkog centra u Beogradu. Tu sam radila oko 10 godina.


  Posle rada u Kliničkom centru postala sam vlasnik fitnes studia Astaloš. Tu sam radila sa velikim brojem pacijenata. Merila sam ih i pravila presonalizovane programe ishrane. U okviru  fitnes studia bio je i prostor za vežbanje. 


  Posmatrajući sve ljude koji su dolazili kao pacijenti bilo u Klinički centar, bilo u moj studio shvatila sam da je važno napraviti neku posebnu proteinsku formulu. Iskoristivši svoje znanje i umeće kao i savete tehnologa iskreirala sam baš tu posebnu proteinsku formulu.  





  Želeći da što više ljudi sazna za pravilan način ishrane napisala sam, u saradnji sa Oliverom Pticom, knjigu " Recite STOP gojaznosti".


  Ipak radeći tako mnogo sam se malo i umorila. Zatvorila sam svoj studio i smanjila broj pacijenata.

Danas sarađujem sa Ceragem studiom Efikasno . Zašto baš sa tim studiom? Zato što u studiu Efikasno imaju Ceragem aparat koji je vrlo efikasan u poboljšanju raznih stanja, između ostalog i za ubrzavanje metabolizma.

  U studiu je prelepa atmosfera gde svoje klijente primam, merim, radim konsultacije sa njima kao i izradu personalnih programa ishrane. Postoji i mogućnost celog paketa za mršavljenje gde je uključen moj rad uz 20 ceragem tretmana za ubrzavanje metabolizma.


Prvim tekstom sam želela da se upoznamo a na dalje ću postavljati tekstove koji se tiču ishrane, dijeta i pravilnog odnosa prema hrani.


  Ako želite da se upoznamo možete zakazati vaš dolazak u studio Efikasno, koji se nalazi u Dobropoljskoj ulici broj 63, na brojeve telefone 011/36-99-670 i 063/288-806.


Pozdrav Maja Astaloš

Коментари

Популарни постови са овог блога

Leblebija (Naut)

Dobre i loše masti